Tällä hetkellä en osaa ajatella mitään muuta kuin kahvia, kahvia, kahvia. Voi Luoja, miksei minulla ole kahvia tai edes Coka-Colaa? Haluan saada kofeiinia, nimimerkillä Kofeiiniriippuvainen kohta viisi vuotta. Minä aloin juoda kahvia 10-vuotiaana; kaikki kauhistelevat ikää, mutta minä rakastan kahvia, olen aina rakastanut. Miksi kahvi leimataan "pahaksi tavaksi", aivan niin kuin tupakka ja alkoholi? Sydämeni tykyttää kiivaasti ja haluan nopeasti ulos tupakalle. Minä olen näköjään paha tapojeni takia, mutta minulle ei siltikään ole sama, kuolenko keuhkosyöpään vai yksinkertaisesti vanhuuteen. Toivottavasti en kumpankaan.

Kävin SETA:n nettisivuilla. Tapasin eilen yhden "samanhenkisen" ystäväni. Kertokaapa minulle, miksi lesboja pidetään huonompina kuin homoja? Homoseksuaalit ovat pitkän kaltoinkohtelun jälkeen saaneet sen arvon mikä kuuluisi myös lesboille; vaikka meitä ei pilkatakaan niin paljon, meidätkin täytyy hyväksyä. Homoista sanotaan nykyään heidän olevan viisaita ja hyvännäköisiä kundeja, jotka on aliarvioitu. Entä lesbot?

Voisinpa kääntää kelloa laskujeni mukaan 572 tuntia taaksepäin ja piilottaa päiväkirjani uuteen paikkaan.